Over Studio Inbound

Studio Inbound is hét inbound marketing bureau voor B2B organisaties in het MKB. Het kantoor is gevestigd aan de Parade in Den Bosch, waar een enthousiast team van specialisten werkt aan de online groei voor ondernemingen in heel Nederland.

Studio Inbound

Eigenaar Erik Koekhoven heeft altijd al een grote passie gehad voor zowel online media als het helpen van ondernemers bij het vergroten van het professionele netwerk.

Na een studie multimedia techniek in de jaren 90 runde hij enkele jaren een webdesign bureau en sinds 2005 een eigen B2B callcenter onder de naam Leadsupply.

Ontwikkelingen in het online landschap bleef hij op de voet volgen en er werden succesvolle testen met marketing automation uitgevoerd voor verschillende telemarketing klanten. In 2018 besloot hij om beide passies weer samen te voegen door middel van online inbound marketing voor B2B: Studio Inbound was geboren!

Het team

Met veel zorg werd een enthousiast inbound marketing team samengesteld van specialisten uit Den Bosch. Momenteel wordt Studio Inbound gerund door een aantal vaste medewerkers en een pool van freelancers, elk met hun eigen specialiteit en interessegebied.

Door de leergierigheid van ons team, hebben we binnen no-time certificaten van Hubspot en Google behaald en zijn we officieel partner geworden bij zowel Hubspot als ActiveCampaign. Doordat we alles weten van de software waar we mee werken, kunnen we onze klanten perfect adviseren in hun online marketing activiteiten!

De dienstverlening

Studio Inbound bedrijft online marketing met een inbound mindset: een moderne methodiek waarbij jouw ideale klant en zijn problemen en uitdagingen centraal staan.

Inbound marketing wordt ook permission marketing genoemd, omdat de doelgroep uit eigen beweging naar ons toekomt – in tegenstelling tot interruption marketing, waarbij een organisatie enkel een boodschap zendt naar zijn beoogde doelgroep.

Dit doen we door te onderzoeken welke vragen spelen bij onze doelgroep en hier vervolgens waardevolle content over maken.

De content waar wij ons op focussen, is niet afhankelijk van de trend van het moment maar blijft lange tijd relevant. Door het gebruik van marketing automation blijven de resultaten doorgaan, ook al wordt de samenwerking gestopt. Hierdoor is inbound marketing – in tegenstelling tot andere vormen van online marketing – een duurzame investering die zich vrijwel altijd terugverdient.

Waarom Studio Inbound?

Voor B2B organisaties in het MKB zijn talloze oplossingen te bedenken om een bedrijf te laten groeien. Ga je voor quick and dirty, dan ben je bij ons niet aan het juiste adres.

Maar wil je je doelgroep beter leren kennen, ontdekken wat zij écht willen, welke problemen jij voor ze op kunt lossen en dé online autoriteit worden binnen jouw vakgebied? Dan kunnen wij je helpen!

BENIEUWD OF WE JOU KUNNEN HELPEN GROEIEN?

Doe de inbound marketing check!

Nieuwsgierig of inbound marketing voor jouw B2B-organisatie een slimme investering is? Beantwoord 7 simpele vragen en je weet het direct!